HulKOMInia
05-01-2004, 12:28 PM
J'aimerais savoir ce que vous pensez du gardien de but du Drakkar de Baie-Comeau, Loic Lacasse. Personellement, je le connais depuis le 1er secondaire, mais j'ai jamais eu la chance de le voir jouer. J'aimerais en savoir plus sur lui (je pourrais lui demander personellement, mais bon, j'aurais surement pas sa vrai valeur). Je sais que l'année dernière dans la ligue Midget AAA, il a gagné le trophée Jacques-Plante et a gardé un dossier de 20-1-1.
I would like to know what you think of the Baie-Comeau Drakkar's goaltender, Loic Lacasse. I know him since secondary 1, but I never had the chance to see him play. I would like to know a little more about him (I could ask him, but I don't think he is the best reference :) ) I know that he won the Jacques-Plante trophy last year in MIDGET AAA. He had a record of 20-1-1
I would like to know what you think of the Baie-Comeau Drakkar's goaltender, Loic Lacasse. I know him since secondary 1, but I never had the chance to see him play. I would like to know a little more about him (I could ask him, but I don't think he is the best reference :) ) I know that he won the Jacques-Plante trophy last year in MIDGET AAA. He had a record of 20-1-1